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Recrutamento de novo team pra OT topservlist


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Boa noite a todos!


Me chamo Cayo Moraes, 30, pai de família (rsrs) morava no RJ mas atualmente moro fora do pais. Bom... sempre fui um player insano de tibia desde os primórdios, inclusive de ots (e ja tive um há uns 10 anos atras).

Alem de investidor, gestor e ex programador (foi minha formação há uns 8 anos atras), sou também um entusiasta por tecnologia e games.

 

A ideia é:

 

- O Objetivo é fazer uma boa grana RL e dar diversão pra todos (sem ser pay to win).

- Quero entrar forte no mercado com um novo OT e muito estruturado, tanto fisicamente (servidores) quanto no suporte (com nosso team). 

- Inicialmente criar uma equipe composta por 4 integrantes comprometidos nesse projeto.

- Teremos metas e objetivos semanais ou mensais traçado previamente pelo Team.

- Criar algo novo, mas sem fugir muito da realidade do tibia.

- Tentar pegar as ideias boas do global e trazer pro nosso OT.

- Alcançar o top 3 do otservlist BR.

- Investir em marketing (tenho boa noção).

- Investir em servidor top.

- Bom ambiente de trabalho para os colaboradores.

- Conforme maior entrada de capital, melhores condições de trabalho para a equipe (nós somos o coração e a cabeça, e eu irei valorizar cada esforço de vocês).

 

A nível de remuneração:

 

- Podemos estabelecer uma quantia fixa mensal ou % dos lucros do servidor.

 

O servidor:

 

- Dedicado pago top com proteções, 99,99% e sem lag.

- Penso em fazer v12 (vantagem de ser sempre atualizado igual o global) ou v8.6 (vantagem de poder usar bot e agradar muitos players), precisamos fazer reuniões para ajustar alguns detalhes. 

- Mapa global com pequenas alterações (parte vip por exemplo).

 

Maiores detalhes serão acertados pelo discord.

 

 

Se você quer levar esse novo negocio como profissão com altas chances de boa remuneração futura e divertimento ao mesmo tempo, entrem em contato comigo para conversarmos melhor.

Por que não fazer do nosso hobby uma profissão e viver disso, não é?

 

Obrigado a todos! Juntos seremos fortes!

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  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Edit: Galera, atualizando o projeto. 

Estamos com uma equipe de 5 membros, sendo: Eu + 1 programador profissional (com pouco tempo util) + 1 mapper profissional (bastante tempo) + web designer profissional + 1 tester/auxiliar.

 

Estou precisando urgente de um programador/scripter pra ajudar a acabar alguns detalhes para colocarmos online, a equipe esta muito bem formada e introsada, mas preciso de um pouco mais de agilidade. Alguem se candidata?

 

Meu contato: +351 969549988 

 

Obrigado a todos!

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@KoringaFalcone sugiro procurar o auraOT estava a venda ele é bem completo

Compre seus Scripts Agora totalmente seguro e de forma rápida, aceitamos também encomendas.

discord.gg/phJZeHa2k4

 

Projeto ATS (Naruto)

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  • 1 month later...
Em 10/04/2020 em 12:19, LeoTK disse:

@KoringaFalcone sugiro procurar o auraOT estava a venda ele é bem completo

Global? Ja ouvi falar, vou tentar procurar o dono. 
O nosso projeto ja esta praticamente finalizado com o Baiak e o mapa custom, agora falta o global e alguns ajustes (principalmente no site).

 

 

 

O que tem de gente mau caráter tentando dar golpe e se aproveitar...

Impressionante até aonde vai o "ser humano".

 

Bom... atualizando! Estou precisando de alguém pra cuidar do site e que tenha noção de lua.

 

Obrigado!

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  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

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      Elysia OT (Global Full 8.60)   IP: elysiaot-global.servegame.com   ✔︎ Login pelo Account Manager 1/1, não temos site. ✔︎ Login zerado é Cast System.   XP (Rates): Stages = Sim Experience = 50.0 Skill = 15.0 Magic = 5.0 Loot = 1.0 Spawn = 1.0 Protection Level: 30   ✔︎ Sem itens VIP. ✔︎ Premiação ao upar nível 20, 50 e 80. ✔︎ Itens iniciais por vocação. ✔︎ Free Bless até o level 50. ✔︎ Danos de spells balanceados. ✔︎ Sem fast attack ou ataque rápido (padrão 2seg). ✔︎ Sem itens infinitos, exceto munição de Paladin.  
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      Transformações, técnicas e habilidades exclusivas para cada vocação.
       
      Upe se divertindo pelo mapa, aprenda técnicas e transformações exclusivas escondidas pelo mapa.
       
      Mapa
      Mapa exclusivo que terá atualizações periódicas
       
      Áreas até o momento: Earth, Sand City, M2, Tsufur, Zelta, Planeta Vegeta, Old Namek, Lude, Premia, Boar's Island, Ruudo, City 17, Boss City, Gardia, Bills Island, Mordor, Kanasa, Arabian City, Ice Kong City, Flasher City, Vehemence City, Stream City, Kazhel, Divindade City, Dabura Island, Frozen Island, Doragon City, Monaka Island e Planet Namek
       
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      Sistema de Reset: Quanto mais resets tiver, mais forte seu personagem será.
      Sistema de Guilds: Crie ou entre em uma guild e divirta-se com seus amigos
      Sistema de Raridade: Os itens podem ser dropados com raridade dividida em 4 tipos, sendo elas: Normal, Uncommon, Rare e Legendary. Cada raridade deixa o item muito melhor em comparação com a raridade anterior.
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      https://discord.gg/P6hfwTbguB
    • Por chateadoagr
      Bem-vindo ao Genesis Online Tibia (GOT), um mundo onde a civilização foi devastada por um apocalipse zumbi. Inspirado em referências como The Walking Dead e Resident Evil, o GOT desafia você a sobreviver em meio ao caos, enfrentando hordas de mortos-vivos, explorando ruínas perigosas e formando alianças estratégicas. Embarque nesta jornada épica de sobrevivência e descoberta, onde cada escolha molda seu destino em um cenário hostil repleto de desafios e perigos iminentes.
       
       
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      Em Genesis Online Tibia, a jornada pela sobrevivência é repleta de ação, estratégia e emoção, convidando você a se aventurar em um mundo onde cada decisão molda seu destino e determina sua capacidade de enfrentar os desafios que aguardam.

      Em breve imagens do servidor!
       
       
    • Por MarcusCores
      Welcome to ShadeCores
      We are excited to finally present to you: ShadeCores!
      After a long time of development and testing, we're finally ready to launch this awesome game!
      Quick Info for laziness:
      Rates: Tibia 7.4 theme 1x Experience 1x Skills 1x Magic 1x Loot 1x Regen General info:
      Official launch: April 24, 17:00 CEST.
      Create characters: 1 hour before launch (16:00 CEST).
      Website: https://shadecores.com/?subtopic=news
      Authentic Damages Monster attacks Monsters carrying equipment & loot Monster Spawns & respawn depending on players online World light and watches Traps Line of sight system Floor saving system Exhaustion system Much more.. General Cannot multi-client REAL Proven & Verified Anti-Cheat system = No cheaters Many quests modified to add mystery to the game for everyone Much more..
      What is ShadeCores?
      ShadeCores is a game designed to mimic the oldschool version of Tibia.com, but in a slower pace.
      Our goal is to be a long lasting and functional game that doesn't run a course of being broken after a few years.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=about&view=about.

      World Map
      The map contains all places of Tibia 7.70.
      It also contains 100% spawns of Tibia 7.70.
      With exception of Ankrahmun and Port Hope that was removed for balancing purposes.

      Built authentically
      ShadeCores was built hand in hand with hacked Tibia files (7.70 version) and is very accurate to how Tibia was (with exception things that has been improved).
      If you played Tibia back in 7.4-7.70 and join ShadeCores, you will yourself notice how scary accurate every single spawn is.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=about&view=additional.

      Game health
      We have made many modifications to ensure a healthy economy and game.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=about&view=balance.

      Creature Behavior
      In ShadeCores, same as in CipSoft's, creatures that's fleeing for their life (low health) will not make any pauses no matter how close the player is.
      Creatures also doesn't have any exhaustion of their abilities such as attacks, healings and more.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=5-Features+-Creature+Behavior.

      Creature spawns
      ShadeCores has the very same spawn system that CipSoft's had back in the day.
      All creatures that spawns has a "home".
      And this "home" has a set amount of creatures that belongs to it, always same type of creature.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=3-Features+-Creature+spawns.

      Accurate creature loot & inventory
      ShadeCores have an accurate loot & inventory system for creatures, working identically as it did in CipSoft's back in the day.
      Which means that creatures with items that give light, will also light up the creature, or armors that will increase the armor of the creature, or that when a creature wear boots of haste, it will run noticeably faster!
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=1-Features+-Creatures+equipping+their+loot+%26amp%3B+loot+system.

      Authentic exhaustions
      Believe it or not, OT's have it completely wrong, OTs uses 1 or 2 kind of exhaustions depending on which version they're meant to reflect (healing + attacking spells).
      However, in CipSoft's, there were 3 different exhaustions in the old days, 4 if you include "using item on.." exhaustion which was 1 second.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=6-Features+-Exhaustion+system.

      Floor saving
      ShadeCores are running with a map-saving system that allow the map to save certain edits done by players.
      The edits can almost be anything from items added to certain places, to open doors, wall torches that's lit or not, items hiding in boxes, book cases or even unexpected containers invisible to the naked eye.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=12-Features+-Floor+saving+system.

      Game health balance
      To ensure that ShadeCores become as perfect as possible, a lot has to be considered and corrected.
      Our goal is to make a long lasting and functional game that doesn't run a course of being broken after a few years.
      In ShadeCores, you're not meant to get unlimited supplies, hunting dragons, dragon lords, demons or other demonic critters, we don't fancy the rushed pace much of Tibia has become along with the community.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=13-Features+-Game+Health+Balance+(creatures%2C+supplies%2C+gold).

      Keep valuables valuable
      In ShadeCores it's harder to obtain "good" equipment, which will turn lower level equipment into the new good equipment.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=14-Features+-Game+Health+Balance+(equipment).

      Line of sight system
      In ShadeCores we use the same line-of-sight system as in CipSoft's.
      You may notice when you're playing that sometimes you can throw things in a way you can't do in most OT's.
      And you' may also notice that sometimes, you cannot throw things in same way as in most OT's.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=8-Features+-Line+of+sight+system.

      Poison storm
      Almost every OT either has ticking poison damage from around 50 counting down until 0, while others have an instant damage followed by poison or some other mixtures.
      While in reality, damage of the poison storm is decided by level and magic level, from the first tick of damage, it decreases with a few % until it reaches 0.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=7-Features+-Poison+storm.

      Traps functionality
      Traps does a static amount of damage. 30 to be exact, it's always 30.
      However, traps cause a physical damage that listen to the creatures armor.
      It means that the damage can and will be reduced by any armor the creature may have.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=2-Features+-Traps+(item).

      World light & watches
      In ShadeCores, time and world light works exactly like it did in CipSoft's back in the day.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=9-Features+-World+lights+%26amp%3B+watches.

      Anti-Cheat system
      We have a very advanced and automatic anti-cheat system that detects all kind of cheats rather quickly, be it bot, macro, tasker or others.
      This system was first developed and proven to work very well in RetroCores world "Cleanera".
      It has since then been improved to be faster and detect a wider array of cheats that people could use.

      A lot of servers has basically lied about that they're anti-bot, most of players have been in "anti-bot" servers that's been exploding with cheats and nobody gets punished, which is why most with good reason wont trust whenever someone says they're "antibot".
      But through Cleanera@RetroCores, we've verified for a lot of people that we're not bullshitting you, we're legit, we have a system that works and a lot of people have tested it and found themselves shocked when their "secret cheat" got caught even though nobody was nearby them.

      Additionally to the anti-cheat, ShadeCores does not allow multi-clienting
      Multi-Clienting will be treated as a cheat and lead to a deletion.
      To make sure nobody accidentally use multi-client without knowing the rules, we've made so that it's not possible to start more than one instance of the client.
      If you try to start a new client while already having one open, you will face this little message.

      Other Game Features
      Ability to play for free. No level restrictions on items nor spells. Non-stackable runes/fluids. No Runes from NPCs. No item-hotkeys. No wands/rods. No protection zone on boats/carpets. Manual aiming Anti-lag system. Great and improved monster systems. Monsters can be lured anywhere. No stairjump exhaust. Possibility to make UH traps. Accurate 7.4 formulas. Classic premium system. Classic promotion system. Many and random raids with possibility to loot raid-rare items.
      If you're new to the community, you're welcome to join the ShadeCores Discord server to chat with other players and staff!
      plain link: https://discord.gg/BtZmNDNUz6


      ShadeCores will officially launch on April 24 at 17:00 CEST!
      You will be able to create characters starting at 16:00 CEST the same day!

      Sincerely,
      ShadeCores Staff
    • Por Kill of sumoners
      olá sou o takezo e estou caminhando para desenvolver um novo ot de naruto 100% com sprites 45°, ja contamos com mais de 25 vocations, cliente com layout reformulado, som ambiente e em ataques, porem a staff conta apenas comigo e mais um amigo, vim aqui procurar pessoas que possam querer integrar a staff, sejam elas devs, designers, mappers entre outros, para mais informações entre em contato privado comigo, desde ja muito obrigado!
       
      https://gyazo.com/745b10c56f4571464645fdea192cf350
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