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Que ?

Cracker = Programa pra Crackiar

ou seria crack ?

Não.. Crack é aquela droga sabe? SEAHUSAHU'

Sim robson, com certeza seria uma boa.

Seria legal também se ele fosse no banco, assaltasse e trouxesse toda a grana pra nós né.

Mas falando sério, é que BBot não é tão conhecido como o NG / outros, se não iria monopolizar!

@OFF

robson, tu guarda trakinas na geladeira? HUAHUAUHAUHA

tem duente pra tudo nessa vida

Porra não da ideia... Vou colocar trakinas na geladeira agora SEHUSEAHUAESH

Zoa zoa

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By NapAzzz

Imagine all the people, living life in peace

(Imagine todas as pessoas, vivendo em paz)

Att,

Lyaan

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Que ?

Cracker = Programa pra Crackiar

ou seria crack ?

Crack = droga (idiota,quem,usa)

Cracker = hacker que usa conhecimentos para prejudicar outras pessoas

Hacker = pessoa que tem conhecimentos avançados relacionados a informatica

Até hoje é impossivel usar o bbot em char level alto, ja foi postado o bug e nada até agora.

Bbot se perde na hora que spama poções+heal...

Que bug? Posta no issue tracker... Em relação ao healer, apartir da 3.6 tambem vai ser possibel definir o tempo de healing, para evitar o spam.

pow coloca dash do mb ou elf no bbot e tbm o sisteminha de trocas de runa pelo scroll (axo que é issu) do mouse.

ai sim em :D perfect pra hunting e war

Gostei da ideia, posta no tracker =)

u

Postado

Poxa mega vai fica show

pra por nos fullchecks multiconditions

Full Check

The Full Check is a powerful feature that works with a refiller/depositer script. It checks if a determined item is needed or is occuping slots in your backpack, like gold coins. Also the Full Check can check the killed count for tasks.

Usage: this feature receive a single code that can run multiple conditions.

Condition: the condition is very simple but powerfull, it compares a variable like Cap to a value.

Accepted operators:

> Bigger

>= Bigger or Equal

< Smaller

<= Smaller or Equal

Values:

Cap (returns the player cap)

Item ID (count items on the open containers)

Item Name (use the hotkey message “You are using xx…”; This should only be used by items that are used by hotkeys, like potions or runes)

~Monster (returns the task killed count, warning: this needs the ~ sign on the start)

~Monster1~Monster2~Monster3… (returns the task killed count of a group of monsters, warning: this needs the ~ sign on the start of each monster)

Samples:

Cap<=100

Check if cap is smaller or equal than 100, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

Cap>=100

Check if cap is bigger or equal than 100, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

3031<=1000

Check if the item 3031 (gold coin) count is smaller or equal than 1000, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

3031>=1000

Check if the item 3031 (gold coin) count is bigger or equal than 1000, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

~Scarab>=10

Check if the Scarab task killed count is bigger or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

~Scarab~Larva>=10

Check if the Scarab and Larva (Scarab+Larva Killed Count) task killed count is bigger or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

Health Potion<=10

Check if the Health Potions count (of hotkeys) is smaller or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

Health Potion>=10

Check if the Health Potions count (of hotkeys) is bigger or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item.

Note: if you need multiple conditions you MUST use the same fullcheck code grouping them like:

Condition1;Condition2;Condition3;

Sample:

Cap<100;Health Potion<10;3031>1500

Editado por AL4sKiM (veja o histórico de edições)

Hunger - BBot Staff
corinthiansqj6.gif
Postado
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Poxa mega vai fica show

pra por nos fullchecks multiconditions

O multi-conditions do fullcheck já funcionam desde a primeira versão do fullchecker, eu mesmo testei na 3.5 e funciona perfeitamente.

u

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