Postado Junho 3, 2011 13 anos Que ? Cracker = Programa pra Crackiar ou seria crack ? Não.. Crack é aquela droga sabe? SEAHUSAHU' Sim robson, com certeza seria uma boa. Seria legal também se ele fosse no banco, assaltasse e trouxesse toda a grana pra nós né. Mas falando sério, é que BBot não é tão conhecido como o NG / outros, se não iria monopolizar! @OFF robson, tu guarda trakinas na geladeira? HUAHUAUHAUHA tem duente pra tudo nessa vida Porra não da ideia... Vou colocar trakinas na geladeira agora SEHUSEAHUAESH Zoa zoa E-mail para contato: [email protected]. Cumpra as regras para um forum mais organizado. Regras do forum. By NapAzzz Imagine all the people, living life in peace (Imagine todas as pessoas, vivendo em paz) Att, Lyaan
Postado Junho 3, 2011 13 anos Autor Que ? Cracker = Programa pra Crackiar ou seria crack ? Crack = droga (idiota,quem,usa) Cracker = hacker que usa conhecimentos para prejudicar outras pessoas Hacker = pessoa que tem conhecimentos avançados relacionados a informatica Até hoje é impossivel usar o bbot em char level alto, ja foi postado o bug e nada até agora. Bbot se perde na hora que spama poções+heal... Que bug? Posta no issue tracker... Em relação ao healer, apartir da 3.6 tambem vai ser possibel definir o tempo de healing, para evitar o spam. pow coloca dash do mb ou elf no bbot e tbm o sisteminha de trocas de runa pelo scroll (axo que é issu) do mouse. ai sim em perfect pra hunting e war Gostei da ideia, posta no tracker =) u
Postado Junho 3, 2011 13 anos é vcs me confudiram, o NG tem o 'coisa' que nao precisa pagar pra usar ele
Postado Junho 3, 2011 13 anos Poxa mega vai fica show pra por nos fullchecks multiconditions Full Check The Full Check is a powerful feature that works with a refiller/depositer script. It checks if a determined item is needed or is occuping slots in your backpack, like gold coins. Also the Full Check can check the killed count for tasks. Usage: this feature receive a single code that can run multiple conditions. Condition: the condition is very simple but powerfull, it compares a variable like Cap to a value. Accepted operators: > Bigger >= Bigger or Equal < Smaller <= Smaller or Equal Values: Cap (returns the player cap) Item ID (count items on the open containers) Item Name (use the hotkey message “You are using xx…”; This should only be used by items that are used by hotkeys, like potions or runes) ~Monster (returns the task killed count, warning: this needs the ~ sign on the start) ~Monster1~Monster2~Monster3… (returns the task killed count of a group of monsters, warning: this needs the ~ sign on the start of each monster) Samples: Cap<=100 Check if cap is smaller or equal than 100, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. Cap>=100 Check if cap is bigger or equal than 100, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. 3031<=1000 Check if the item 3031 (gold coin) count is smaller or equal than 1000, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. 3031>=1000 Check if the item 3031 (gold coin) count is bigger or equal than 1000, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. ~Scarab>=10 Check if the Scarab task killed count is bigger or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. ~Scarab~Larva>=10 Check if the Scarab and Larva (Scarab+Larva Killed Count) task killed count is bigger or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. Health Potion<=10 Check if the Health Potions count (of hotkeys) is smaller or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. Health Potion>=10 Check if the Health Potions count (of hotkeys) is bigger or equal than 10, if true the cavebot go to the next point, otherwise the cavebot reset to the first waypoint item. Note: if you need multiple conditions you MUST use the same fullcheck code grouping them like: Condition1;Condition2;Condition3; Sample: Cap<100;Health Potion<10;3031>1500 Editado Junho 3, 2011 13 anos por AL4sKiM (veja o histórico de edições) Hunger - BBot Staff
Postado Junho 3, 2011 13 anos Autor Poxa mega vai fica show pra por nos fullchecks multiconditions O multi-conditions do fullcheck já funcionam desde a primeira versão do fullchecker, eu mesmo testei na 3.5 e funciona perfeitamente. u
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