Postado Dezembro 7, 2012 12 anos - Editado Dezembro 8, 2012 12 anos por levy4 (veja o histórico de edições)
Postado Dezembro 8, 2012 12 anos private Client c; private Player p; private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { c = ClientChooser.ShowBox(); p = c.GetPlayer(); } private void buttonAddMyPosition_Click(object sender, EventArgs e) { Tibia.Objects.Location loc; loc.X = (int)p.X; loc.Y = (int)p.Y; loc.Z = (int)p.Z; listboxWalker.Items.Add(loc.X.ToString() + "," + loc.Y.ToString() + "," + loc.Z.ToString()); } private void timerWalker_Tick(object sender, EventArgs e) { string[] myArray = listboxWalker.SelectedItem.ToString().Split(','); if (p.IsWalking != true) { c.GetPlayer().GoTo = new Location(Convert.ToInt32(myArray[0]), Convert.ToInt32(myArray[1]), Convert.ToInt32(myArray[2])); if (listboxWalker.SelectedIndex >= (listboxWalker.Items.Count - 1)) { listboxWalker.SelectedIndex = 0; } else { listboxWalker.SelectedIndex = listboxWalker.SelectedIndex + 1; } } } private void checkboxEnableWalker_CheckedChanged(object sender, EventArgs e) { listboxWalker.SelectedIndex = 0; timerWalker.Start(); }
Postado Dezembro 8, 2012 12 anos Autor Em 08/12/2012 em 19:33, Kimoszin disse: private Client c; private Player p; private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { c = ClientChooser.ShowBox(); p = c.GetPlayer(); } private void buttonAddMyPosition_Click(object sender, EventArgs e) { Tibia.Objects.Location loc; loc.X = (int)p.X; loc.Y = (int)p.Y; loc.Z = (int)p.Z; listboxWalker.Items.Add(loc.X.ToString() + "," + loc.Y.ToString() + "," + loc.Z.ToString()); } private void timerWalker_Tick(object sender, EventArgs e) { string[] myArray = listboxWalker.SelectedItem.ToString().Split(','); if (p.IsWalking != true) { c.GetPlayer().GoTo = new Location(Convert.ToInt32(myArray[0]), Convert.ToInt32(myArray[1]), Convert.ToInt32(myArray[2])); if (listboxWalker.SelectedIndex >= (listboxWalker.Items.Count - 1)) { listboxWalker.SelectedIndex = 0; } else { listboxWalker.SelectedIndex = listboxWalker.SelectedIndex + 1; } } } private void checkboxEnableWalker_CheckedChanged(object sender, EventArgs e) { listboxWalker.SelectedIndex = 0; timerWalker.Start(); } It don't work. 1) It skips waypoints randomly, which is not good :S 2) It don't change floor when I walk up/down stairs :S I still get error "Go upstairs first" or "Go downstairs first". But thanks anyway... Editado Dezembro 8, 2012 12 anos por levy4 (veja o histórico de edições)
Postado Dezembro 8, 2012 12 anos You want it to change the floor? For example, those that neither Cave Bot has North, South?
Postado Dezembro 8, 2012 12 anos Autor I want my cavebot to work properly. Now it bugs when I change floor. I want Center, North, South, West, East button to add waypoint. I have it now but it don't work because when I go up in stairs, in depot for example, the bot just stops and say "Please go downstairs first". I must check if Player.Location.Z != listbox location.Z and it continue botting, you understand?
Participe da conversa
Você pode postar agora e se cadastrar mais tarde. Se você tem uma conta, faça o login para postar com sua conta.