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Bom tava com um projetinho a um tempo atras mas como eu resolvi parar com ele resolvi trazer aqui pra vcs. Sim tem a maioria das coisas que a DXP tem porem tem bastante bugs removidos, o servidor

Galera tudo está funcionando perfeitamente... Para abrir esse servidor precisa de website então apenas crie 1 pelo xampp e irá funcionar normalmente ! Aqui está abrindo sem qualquer erro. Porem está

Estou arrumando todo o servidor. Está ficando muito bom. Removi todos os bugs existentes mas podem haver outros. Estou trabalhando nele.   Arrumei aquele bug chato no cliente de ab

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Em 23/11/2017 em 08:58, allaster disse:

Esse é o erro que eu encontro :\ Alguem pode me ajudar?

 

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tenta abrir as portas no firewall que estão no config.lua da pasta do servidor.

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Em 23/11/2017 em 08:58, allaster disse:

Esse é o erro que eu encontro :\ Alguem pode me ajudar?

 

image.thumb.png.74dc0eade64d9d716714c67a2cd18ccf.png

 

 

isso não e erro, e só aperta {Y}  e dar enter

 

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Sabe me dizer se passa dos 100 players online de boa ? vou pegar essa base pra ir adiante.

 tem uma base pokedash editada a 3 anos esta linda porem quando passa de 40 pessaos começa travar e nao faço a minima ideia do que seja :*(

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não é querendo desmerecer, mais esse servidor ta uma porra em, um bug em cima do otro kkkkkk sem condiçoens de test

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Em 04/12/2017 em 17:23, Exploradorx disse:

Como faço para acessar este cliente transparente que tem aí nos Prints ?

 

Em 20/12/2017 em 09:08, admledzem007 disse:

Como ativa o transparente do cliente ? Sem puxa a tela pra perto como está na foto 

acho q apertando ctrl + .(Ctrl Ponto)

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Em 25/11/2017 em 20:09, ztalkerr disse:

Sabe me dizer se passa dos 100 players online de boa ? vou pegar essa base pra ir adiante.

 tem uma base pokedash editada a 3 anos esta linda porem quando passa de 40 pessaos começa travar e nao faço a minima ideia do que seja :*(

RT, alguém sabe dizer se o server aguenta grande massa de players on?

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Em 29/12/2017 em 10:17, DemonClaw disse:

Como deixo o cliente "transparente" (tirar as barras para maior campo de visão)?

CTRL + . (PONTO)  ja falei logo ali em cima mds...

 

tu é de serra talhada viado rsrs sou de flores

Editado por jeffersonxvr (veja o histórico de edições)
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Em 25/08/2017 em 03:57, Lolsinhomaster333 disse:

GALERA, EDITEI PRA CARALHO ESSA BASE, E ESTOU TRABALHANDO DURO NELA, EU E UNS AMIGOS, QUEM QUISER DAR UMA PASSADA PARA AJUDAR: 

pokenumb.tk

 

》Base shiny e mega pxg

》Mega Stone dropa de Pokémon (o.1% de catch)

》inaugurado essa semana

》Vagas para Help,Tutor

》Vagas para YT, DV

》Quanto mais players mais novidade

》24hr on

》convide seus amigos e venha ser um top Rank!!!

se eu puder entrar agradeço sei de tudo de ot e to doido pra criar umas quest massa.me add clebao skype (clebermoreno1) ou wats 15 998023981

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Em 20/08/2017 em 21:15, SrP1kachu disse:

Bom tava com um projetinho a um tempo atras mas como eu resolvi parar com ele resolvi trazer aqui pra vcs.

Sim tem a maioria das coisas que a DXP tem porem tem bastante bugs removidos, o servidor fica online sem algum tipo de queda.

esta estavel para por online alem de ter um mapa unico tem um cliente lido d+ :3 meu orgulho huahuahua

mais em fim vamos ao que interessa

 

 

• Informações Basicas 

• Duel System.

• Nick System.

• Autoloot System.

• Block Respaw System.

• Mega Evolução Ssystem.

• Auto Stacking System.

• Player passa por dentro de outros Players(Não sei o nome deste sistema kk).

• Ditto Memory System.

• Player pode usar potions, revive, soltar poke andando sem parar.

• Limite de efeitos aumentados nas sources até 380(Podendo aumentar muito mais)

• Transparência.

• Cliente criptografado(Acompanha OBD único para o cliente).

• Sistemas básicos como fly, ride, surf, order etc.

• Held System(Não tem todos, falta fazer alguns, ja tem o x-luck).

• Fishing trocando o outfit automaticamente.

• Icone System.

• Varias Pokeballs novas.

• Task System.

• Guild System.

• NPC dialogo

E muito+, não testei o servidor todo. podem ter sistemas no server que eu esqueci de colocar aqui na lista.

Tem mais coisas mas não me lembro ao certo de tudo que eu coloquei ;-; </3

 

• Bugs 

 

Irei postar os que eu sei, podem haver mais.

• Gym System não esta funcionando.

• O famoso bug do autoloot '-

• Pokemons da 3 geração todos arrumados porem pode dar revive mesmo com ele pra fora da ball

• scizor ao ser chamado de volta pra ball fica com o icon de shiny scizor

• Alguns erros no cliente que faz dar umas speed pra frente

 

Que eu saiba e só isso mas provavelmente tenha mais que eu não estou ciente :C

 

• Prints 

 

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Não queria ter que postar meu projeto mas como Minha Propia equipe esta ameaçando a fazer isso tai pra vcs :C

 

 

• Dowload

 

scan : https://www.virustotal.com/#/file-analysis/Yjg0MTM2YmRkNjZkNmRjNDJhODgxMThlOWFjZmM2YmM6MTUwMzI3MzI0Mg==

servidor+sources+cliente : https://mega.nz/#!sIJ1nATJ!cEXaqXdkW0iXWnFeklNpa9yRS0y9exoRDkM-WBnpACo 

Senha : domviniciusbr

 

 

• Créditos 

CipSoft

Nintendo

•TFS Team

•Dark X Poke

•PXG

•Tom Lukz (Smix)
•Allan Harlen (Kttallan/lordsorte)
•Eduardo Meskita (FuuinFake)

•Noninhouh

•Tony Araujo

•Taiger/Dudu

•Drakopoulos

Em 20/08/2017 em 21:15, SrP1kachu disse:

Bom tava com um projetinho a um tempo atras mas como eu resolvi parar com ele resolvi trazer aqui pra vcs.

Sim tem a maioria das coisas que a DXP tem porem tem bastante bugs removidos, o servidor fica online sem algum tipo de queda.

esta estavel para por online alem de ter um mapa unico tem um cliente lido d+ :3 meu orgulho huahuahua

mais em fim vamos ao que interessa

 

 

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• Nick System.

• Autoloot System.

• Block Respaw System.

• Mega Evolução Ssystem.

• Auto Stacking System.

• Player passa por dentro de outros Players(Não sei o nome deste sistema kk).

• Ditto Memory System.

• Player pode usar potions, revive, soltar poke andando sem parar.

• Limite de efeitos aumentados nas sources até 380(Podendo aumentar muito mais)

• Transparência.

• Cliente criptografado(Acompanha OBD único para o cliente).

• Sistemas básicos como fly, ride, surf, order etc.

• Held System(Não tem todos, falta fazer alguns, ja tem o x-luck).

• Fishing trocando o outfit automaticamente.

• Icone System.

• Varias Pokeballs novas.

• Task System.

• Guild System.

• NPC dialogo

E muito+, não testei o servidor todo. podem ter sistemas no server que eu esqueci de colocar aqui na lista.

Tem mais coisas mas não me lembro ao certo de tudo que eu coloquei ;-; </3

 

• Bugs 

 

Irei postar os que eu sei, podem haver mais.

• Gym System não esta funcionando.

• O famoso bug do autoloot '-

• Pokemons da 3 geração todos arrumados porem pode dar revive mesmo com ele pra fora da ball

• scizor ao ser chamado de volta pra ball fica com o icon de shiny scizor

• Alguns erros no cliente que faz dar umas speed pra frente

 

Que eu saiba e só isso mas provavelmente tenha mais que eu não estou ciente :C

 

• Prints 

 

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Não queria ter que postar meu projeto mas como Minha Propia equipe esta ameaçando a fazer isso tai pra vcs :C

 

 

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Senha : domviniciusbr

 

 

• Créditos 

CipSoft

Nintendo

•TFS Team

•Dark X Poke

•PXG

•Tom Lukz (Smix)
•Allan Harlen (Kttallan/lordsorte)
•Eduardo Meskita (FuuinFake)

•Noninhouh

•Tony Araujo

•Taiger/Dudu

•Drakopoulos

•Justiceiro751

•Vinicius Clel (Walox)

•Vinicius FT (K95)

•DeadPool

Marshmello

 

 

E a todos que tiveram alguma participação em sistemas, server, site, cliente etc.

 

Se estiver faltando algo como créditos, má formatação etc,  por favor me avisem, é meu primeiro post de server.

 

Em 20/08/2017 em 21:15, SrP1kachu disse:

 

CARA QUAL AS ACC DE GOD?

•Justiceiro751

•Vinicius Clel (Walox)

•Vinicius FT (K95)

•DeadPool

Marshmello

 

 

E a todos que tiveram alguma participação em sistemas, server, site, cliente etc.

 

Se estiver faltando algo como créditos, má formatação etc,  por favor me avisem, é meu primeiro post de server.

 

 

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      Welcome to ShadeCores
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      Rates: Tibia 7.4 theme 1x Experience 1x Skills 1x Magic 1x Loot 1x Regen General info:
      Official launch: April 24, 17:00 CEST.
      Create characters: 1 hour before launch (16:00 CEST).
      Website: https://shadecores.com/?subtopic=news
      Authentic Damages Monster attacks Monsters carrying equipment & loot Monster Spawns & respawn depending on players online World light and watches Traps Line of sight system Floor saving system Exhaustion system Much more.. General Cannot multi-client REAL Proven & Verified Anti-Cheat system = No cheaters Many quests modified to add mystery to the game for everyone Much more..
      What is ShadeCores?
      ShadeCores is a game designed to mimic the oldschool version of Tibia.com, but in a slower pace.
      Our goal is to be a long lasting and functional game that doesn't run a course of being broken after a few years.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=about&view=about.

      World Map
      The map contains all places of Tibia 7.70.
      It also contains 100% spawns of Tibia 7.70.
      With exception of Ankrahmun and Port Hope that was removed for balancing purposes.

      Built authentically
      ShadeCores was built hand in hand with hacked Tibia files (7.70 version) and is very accurate to how Tibia was (with exception things that has been improved).
      If you played Tibia back in 7.4-7.70 and join ShadeCores, you will yourself notice how scary accurate every single spawn is.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=about&view=additional.

      Game health
      We have made many modifications to ensure a healthy economy and game.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=about&view=balance.

      Creature Behavior
      In ShadeCores, same as in CipSoft's, creatures that's fleeing for their life (low health) will not make any pauses no matter how close the player is.
      Creatures also doesn't have any exhaustion of their abilities such as attacks, healings and more.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=5-Features+-Creature+Behavior.

      Creature spawns
      ShadeCores has the very same spawn system that CipSoft's had back in the day.
      All creatures that spawns has a "home".
      And this "home" has a set amount of creatures that belongs to it, always same type of creature.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=3-Features+-Creature+spawns.

      Accurate creature loot & inventory
      ShadeCores have an accurate loot & inventory system for creatures, working identically as it did in CipSoft's back in the day.
      Which means that creatures with items that give light, will also light up the creature, or armors that will increase the armor of the creature, or that when a creature wear boots of haste, it will run noticeably faster!
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=1-Features+-Creatures+equipping+their+loot+%26amp%3B+loot+system.

      Authentic exhaustions
      Believe it or not, OT's have it completely wrong, OTs uses 1 or 2 kind of exhaustions depending on which version they're meant to reflect (healing + attacking spells).
      However, in CipSoft's, there were 3 different exhaustions in the old days, 4 if you include "using item on.." exhaustion which was 1 second.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=6-Features+-Exhaustion+system.

      Floor saving
      ShadeCores are running with a map-saving system that allow the map to save certain edits done by players.
      The edits can almost be anything from items added to certain places, to open doors, wall torches that's lit or not, items hiding in boxes, book cases or even unexpected containers invisible to the naked eye.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=12-Features+-Floor+saving+system.

      Game health balance
      To ensure that ShadeCores become as perfect as possible, a lot has to be considered and corrected.
      Our goal is to make a long lasting and functional game that doesn't run a course of being broken after a few years.
      In ShadeCores, you're not meant to get unlimited supplies, hunting dragons, dragon lords, demons or other demonic critters, we don't fancy the rushed pace much of Tibia has become along with the community.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=13-Features+-Game+Health+Balance+(creatures%2C+supplies%2C+gold).

      Keep valuables valuable
      In ShadeCores it's harder to obtain "good" equipment, which will turn lower level equipment into the new good equipment.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=14-Features+-Game+Health+Balance+(equipment).

      Line of sight system
      In ShadeCores we use the same line-of-sight system as in CipSoft's.
      You may notice when you're playing that sometimes you can throw things in a way you can't do in most OT's.
      And you' may also notice that sometimes, you cannot throw things in same way as in most OT's.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=8-Features+-Line+of+sight+system.

      Poison storm
      Almost every OT either has ticking poison damage from around 50 counting down until 0, while others have an instant damage followed by poison or some other mixtures.
      While in reality, damage of the poison storm is decided by level and magic level, from the first tick of damage, it decreases with a few % until it reaches 0.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=7-Features+-Poison+storm.

      Traps functionality
      Traps does a static amount of damage. 30 to be exact, it's always 30.
      However, traps cause a physical damage that listen to the creatures armor.
      It means that the damage can and will be reduced by any armor the creature may have.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=2-Features+-Traps+(item).

      World light & watches
      In ShadeCores, time and world light works exactly like it did in CipSoft's back in the day.
      Read more at: https://shadecores.com/?subtopic=support&view=faq&topic=9-Features+-World+lights+%26amp%3B+watches.

      Anti-Cheat system
      We have a very advanced and automatic anti-cheat system that detects all kind of cheats rather quickly, be it bot, macro, tasker or others.
      This system was first developed and proven to work very well in RetroCores world "Cleanera".
      It has since then been improved to be faster and detect a wider array of cheats that people could use.

      A lot of servers has basically lied about that they're anti-bot, most of players have been in "anti-bot" servers that's been exploding with cheats and nobody gets punished, which is why most with good reason wont trust whenever someone says they're "antibot".
      But through Cleanera@RetroCores, we've verified for a lot of people that we're not bullshitting you, we're legit, we have a system that works and a lot of people have tested it and found themselves shocked when their "secret cheat" got caught even though nobody was nearby them.

      Additionally to the anti-cheat, ShadeCores does not allow multi-clienting
      Multi-Clienting will be treated as a cheat and lead to a deletion.
      To make sure nobody accidentally use multi-client without knowing the rules, we've made so that it's not possible to start more than one instance of the client.
      If you try to start a new client while already having one open, you will face this little message.

      Other Game Features
      Ability to play for free. No level restrictions on items nor spells. Non-stackable runes/fluids. No Runes from NPCs. No item-hotkeys. No wands/rods. No protection zone on boats/carpets. Manual aiming Anti-lag system. Great and improved monster systems. Monsters can be lured anywhere. No stairjump exhaust. Possibility to make UH traps. Accurate 7.4 formulas. Classic premium system. Classic promotion system. Many and random raids with possibility to loot raid-rare items.
      If you're new to the community, you're welcome to join the ShadeCores Discord server to chat with other players and staff!
      plain link: https://discord.gg/BtZmNDNUz6


      ShadeCores will officially launch on April 24 at 17:00 CEST!
      You will be able to create characters starting at 16:00 CEST the same day!

      Sincerely,
      ShadeCores Staff



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