Jump to content
Close
Qwizer

11.x [v32] GlobalFull 11/12 - New Asuras, Falcons, Warzones 4,5,6 . (Updates Frequentes)

Recommended Posts

para colocar o servidor online é preciso as portas serem liberadas no modem ou roteador

Portas Do Jogo

7171 - Tcp/Udp

7172 - Tcp/Udp

8000 - Tcp/Udp

7173 - Tcp/Udp - Cast System - (Caso tenha no server)

80 - Tcp/Udp - Xamp - (php)

Edited by estopa (see edit history)

abrete sesamo

All npc on oramond not working, all monsters on oramond have wrong corpse  id and all housees on oramond not working? ;o anyone have solved this ?

11 horas atrás, Vitor Bicaleto disse:

A versão do RME que tem aqui no site, não abre o mapa dele, como faz pra abrir?

Vai no RME na aba file e, ao invés de tentar abrir o arquivo importe ele.

Alguém sabe do github? Se tem/foi feito?

Tava afim de contribuir também... queria muito um otserver global 100% de verdade...

Não consigo abrir esse mapa, aqui fala que não está online. Sou novo por aqui, podem me ajudar fazendo favor?

o comandos de adm e gm n estao fucionando todos corretamente , e a error de script dos npc alem alguns erros em alguns lugares do mapa , mitsuig poste a solução dessas pergunta q a fiz

Em 30/04/2016 at 21:36, gordonbays disse:

Tem github esse projeto? Já fiz várias correções no datapack, é uma pena ficarem apenas pra mim, gostaria de compartilhar.

Em 03/05/2016 at 08:50, branbo disse:

Alguém sabe do github? Se tem/foi feito?

Tava afim de contribuir também... queria muito um otserver global 100% de verdade...

Acabei de criar https://github.com/EnzzoCaaue/globalmitsuig/tree/master

GM/GOD account? i enter phpmyadmin edit the account type 5 but when i try to connect to tibia it doesnt reconize the account/password.

Please help

@Mitsuig o seu mapa o tp pra monk treiners nao ta pegando

13 horas atrás, andre658 disse:

o comandos de adm e gm n estao fucionando todos corretamente , e a error de script dos npc alem alguns erros em alguns lugares do mapa , mitsuig poste a solução dessas pergunta q a fiz

Entra no seu phpmy admin e procura na sua database accounts, mude a id da conta que você que da os privilégios de GOD para 5 e se eu não me engano 3 para GM.

3 horas atrás, rocamalo disse:

GM/GOD account? i enter phpmyadmin edit the account type 5 but when i try to connect to tibia it doesnt reconize the account/password.

Please help

There are 3 ways to get this error (i guess), probably u changed id account instead account type, but if u changed password without sha1 cryptography u will get the error too, or maybe your ip changer just don´t works right.

4 horas atrás, Enzo Caue disse:

Você já fez alguma correção se não posso postar as que eu fiz, apesar de serem pedreiras, porém funcionam ahahahaha

3 minutes ago, Death Claw said:

Entra no seu phpmy admin e procura na sua database accounts, mude a id da conta que você que da os privilégios de GOD para 5 e se eu não me engano 3 para GM.

There are 3 ways to get this error (i guess), probably u changed id account instead account type, but if u changed password without sha1 cryptography u will get the error too, or maybe your ip changer just don´t works right.

Você já fez alguma correção se não posso postar as que eu fiz, apesar de serem pedreiras, porém funcionam ahahahaha

Yes i changed the password without encryption, how can i fix it, please.

2 minutos atrás, rocamalo disse:

Yes i changed the password without encryption, how can i fix it, please.

You can encrypt your password in this site: http://md5decrypt.net/en/Sha1/  u just need copy the code and replace account password in phpmyadmim.

11 horas atrás, Death Claw disse:

Não fiz nenhuma alteração, pode postar a sua entao :]

só aqui acusa vírus?

22 hours ago, Death Claw said:

You can encrypt your password in this site: http://md5decrypt.net/en/Sha1/  u just need copy the code and replace account password in phpmyadmim.

That page didnt help, i did convert my password but i can't get into the game, im sure i changed well,  also i tried dencrypting an account already exist but it couldnt decrypt the password.

Sorry, this hash is not in our database :/ please help i cant even connect to the server

não tem nenhum servidor acima da versao 10.... para windows? somente linux?

11 hours ago, rocamalo said:

That page didnt help, i did convert my password but i can not get into the game, im sure i changed well, Also i tried dencrypting an account already exist but it couldnt decrypt the password.

Sorry, this hash is not in our database :/  please help i cant even connect to the server

I have same problem. I have decrypted/encrypted the password and tried several passwords. I changed account type to 5. I also created a new account as well, and after selecting character it says account or password is wrong.

Edit: I managed to fix it by reinstalling the website, and reuploading the .sql file provided on the original page. But now it is just saying Failed to establish connection to game server. Retrying in XXX

Edit 2: Also fixed this problem by changing the IP Changer address to local ip instead of 127.0.0.1. Hopefully this will help others. Be sure to make sure your settings in config.lua are correct by using whatismyip.com

-- Connection Config
-- NOTE: maxPlayers set to 0 means no limit
ip = "your ip from whatismyip"
bindOnlyGlobalAddress = false
loginProtocolPort = 7171
gameProtocolPort = 7172

Edited by ArkSeyonet (see edit history)

14 horas atrás, Lukassouzaa disse:

não tem nenhum servidor acima da versao 10.... para windows? somente linux?

Testei esse servidor no windows 10, sem precisar de maquina virtual e ta funcionando normalmente.